Cambodja, Vietnam & Thailand :) - Reisverslagen van Chris de Keijzer - WaarBenJij.nu Cambodja, Vietnam & Thailand :) - Reisverslagen van Chris de Keijzer - WaarBenJij.nu

Cambodja, Vietnam & Thailand :)

Na een Antilliaans en Afrikaans avontuur is het nu tijd voor een Aziatisch avontuur!

Mijn avontuur zal starten in Cambodja waar ik 5 weken vrijwilligerswerk ga doen. Na deze 5 weken vlieg ik naar Vietnam waar ik eerst 3 weken deel zal nemen aan een georganiseerde rondreis, aansluitend zal ik 4 weken vrijwilligerswerk ga doen. Na Vietnam zit het grootste gedeelte van mijn avontuur erop maarrrrr heb ik ook nog bijna 2 weken de tijd om te chillen in Thailand :)

Daarna is het mooi geweest en vlieg ik vanuit Bangkok terug naar Amsterdam om met Kerstmis bij mijn familie en vrienden te kunnen zijn.

Wat een vooruitzicht! Ik heb er in in!

Recente Reisverslagen:

21 December 2011

Geweldige herinneringen neem ik mee....

09 December 2011

Vietnamese Sinterklaas, dood varken & vechtersbaas

26 November 2011

Slaan met een liniaal, lachende kids & dode kippen

12 November 2011

Een mooie reis van Noord naar Zuid, ik heb genoten

01 November 2011

Land nummero 2: Vietnam :)
Chris

Actief sinds 25 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26887

Voorgaande reizen:

15 September 2011 - 24 December 2011

Cambodja, Vietnam & Thailand :)

Landen bezocht: